Segmentna industrijska vrata
Vanjski izgled panela
Segmentna izolirana vrata debljina izolacije 40 mm SIV |
– uzorak panela s tri uzdužne linije
– boja – mogućnost izvedbe u bilo koju boju prema RAL karti |
|||
Segmentna, aluminijska vrata ALU |
Ostakljenja vrata
– donji panel puni debljine 40mm – ostali paneli izrađeni od aluminijskih profila s ispunom od pleksiglasa – boja – mogućnost izvedbe u bilo koju boju prema RAL karti |
|||
Ventilirajuća vrata
– donji panel puni debljine 40mm – ostali paneli izrađeni od aluminijskih profila s ispunom od perforiranog lima – boja – mogućnost izvedbe u bilo kou boju prema RAL karti |
Segmentna industrijska vrata
Izrađena su od izoliranih segmenata debljine 40mm sa zaštitom od prignječenja prstiju na spoju dva segmenta.Izolirani segmenti su dodatno pojačani sa C-profilima radi izbjegavanja progiba na vratima velikih dimenzija.
Vanjska i unutarnja strana segmenata izrađena je od čeličnog pocinčanog lima debljine 0,60mm koji je zaštićen pečenim lakom i plastifikacijom.
Ispuna segmenata ekspandirani poliuretan debljine 40mm visokih toplinskih i zvučnih izolacijskih svojstava
Unutar samih segmenata nalaze se metalna ojačanja debljine 1,5mm radi dobivanja optimalne sile pritezanja dijelova koji se montiraju na vrata pomoću vijaka.
Za razliku od drugih proizvođača kod vrata METAL MEDO svi segmenti su iste visine jer se za svaki otvor zasebno proračunavaju i izrađuju a njihova visina se kreće u rasponu od 430 do 550mm. Takvom izvedbom dobiva se visoki estetski dojam pošto nema skraćivanja donjeg ili gornjeg panela kao kod drugih.
Uzorak segmenata
INDUSTRIJSKA VRATA | POMOĆNA VRATA | |
INDUSTRIJSKA VRATA | POMOĆNA VRATA | |
INDUSTRIJSKA VRATA | POMOĆNA VRATA | |
Izbor boja
Vrata se izrađuju standardno u 3 boje: RAL 9002 (sivo bijela) , RAL 9010 (snježno bijela), RAL 9006 (siva) RAL 9002 (sivo bijela) , RAL 9010 (snježno bijela)
|
||
Uz dvije osnovne boje postoji mogućnost plastifikacije u bilo koju boju prema RAL karti (preko 300 boja) uz nadoplatu
|
||
Okov
Kod vrata METAL MEDO segmenti su međusobno povezani čvrstim i masivnim okovom debljine 2,5mm koji je pocinčan i plastificiran u identičnu boju kao i vanjska strana panela. (naslici desno: bočni okov sa kotačićem u vodilici)
Vrata kližu unutar pocinčanih vodilica po kotačićima izrađenim od visokokvalitetnog poliamida otpornog na trošenje. Osovina sa kotačićem se nalazi unutar plastične puškice tako da nema međusobnog dodira metalnih dijelova što pogoduje tihim i trajnim radom bez vibracijama.
Torzione opruge uravnotežuju težinu vrata tako da se vrata uvijek lagano otvaraju i zatvaraju te stoje u svakoj točki na kojoj ih zaustavimo.Sva industrijska vrata su opremljena sa sigurnosnom kočnicom koja sprečava nekontrolirani pad vrata u slučaju puknuća sajle ili opruge.
Brtvljenje
Ostakljenje
Ugradnjom svjetlosnih otvora na vratima dobiva se prirodno dnevno svjetlo u garaži uz istovremeni poboljšani estetski izgled vrata.Dimenzije, oblik i boja prozora se oblikuju prema želji kupca.Svjetlosni otvori tipa DPO se izvode u gumenom profilu crne boje unutar kojeg se nalazi dvostruki pleksiglas svaki debljine po 3mm i 10mm zračnog prostora između dvije stijenke pleksiglasa.
Standandardna dimenzija svjetlosnog otvora iznosi 800x300mm ali se ta dimenzija može varirati.Svjetlosni otvor tipa PVC-P se izvodi u PVC profilu crne boje sa ispunom od dvostrukog pleksiglasa 3mm debljine.Dimenzija za taj tip svjetlosnog otvora iznosi 680x370mm. Svjetlosni otvor tipa ALO-OS je izvedba cijelog segmenta kao panorama panel koji je izrađen od aluminijskih profila sa ostakljenjem od izo pleksi stakla debljine 18mm (3+12+3mm) ili jednostrukog pleksiglasa 4 mm debljine.Tom izvedbom je moguće dobiti najviše svjetla po m2 panela.
Svjetlosni otvor tip DPO dimenzije 800x300mm |
Svjetlosni otvor tip PVC-P dimenzije 680x370mm | Svjetlosni otvor tip ALU-OS |
Prozračivanje
a prostore kod kojih nema dodatnih otvora koji omogućavaju prirodnu cirkulaciju zraka, na vrata je moguće ugraditi ventilacione rešetke.
1)Tip PVC-SP – 320 x 110 mm
PVC ventilaciona rešetka sa stalnim prozračivanjem bez mogućnosti otvaranja i zatvaranja. Dimenzija rešetke 320x110mm
2)Tip PVC-PP – 345 x 135 mm
PVC ventilaciona rešetka sa prozračivanjem prema potrebi sa mogućnoću otvaranja i zatvaranja.Unutar rešetke ugrađena je mrežica protiv insekata. Dimenzija rešetke 345x135mm
3)Tip ALU-VS
Izvedba aluminijskog panela sa perforiranim limom za stalno prozračivanje. Tom izvedbom je moguće dobiti najviše ventiliranog zraka po m2 panela te takav tip ima primjenu za vrata na podzemnim garažama za veliki broj korisnika.
Ugradnja vrata
Segmentna vrata se ugrađuju na unutarnju stranu garažnog otvora. Prije montaže potrebno je građevinski pripremiti otvor tj.potrebno je izvesti žbukanje prostora i završiti sve radove na podlozi (glazura,pločice…). Potrebno je obratiti pažnju da je prostor gdje se ugrađuju vrata slobodan tj. da ne prolaze nikakve instalacije od grijanja,vodovoda ili nešto slično.
Za ugradnju industrijskih segmentnih vrata potrebno je minimalno 500 mm nadvoja kod izvedbe normalnog otvaranja (NO). Sa bočnih strana potrebno je minimalno 80 mm slobodnog prostora na jednoj strani i 250 mm na drugoj zbog ugradnje bočnog industrijskog el. motora.
L= širina svjetlog otvora (mjera za narudžbu) |
Vrsta otvaranja | Visina navoja D | Bočni prostori C1 | Bočni prostor C2 | Dužina vodilica C |
Normalno otvaranje
|
min. 500 mm
|
min 80 mm
|
min 250 mm
|
H + 500 mm
|
Visoko otvaranje
|
> 500 mm
|
min 80 mm
|
min 250 mm
|
H – D + 600 mm
|
Vertikalno otvaranje
|
H + 500 mm
|
min 80 mm
|
min 250 mm
|
|
Koso otvaranje
|
> 500 mm
|
min 80 mm
|
min 250 mm
|
H + 500 mm
|
Krilna vrata za prolaz pješaka
Pogodna su kod prostora gdje imamo zahtjev za velikom frekvencijom prolaska ljudi kroz vrata.Ovakvom izvedbom štedi se nepotrebno dizanje cijele površine vrata što je itekako važno kod grijanih prostora tijekom zime.
Moguće su dvije izvedbe:
Izvedba vrata u vratima
Okvir vrata i krilo izrađeni su od aluminijskih eloksiranih profila sa dvostrukim brtvljenjem.
Otvaranje krila je prema van, po želji, lijevo ili desno.Krilo je moguće pozicionirati u sredini velikih vrata ili bočno sa lijeve ili desne strane (minimalno 300mm od kraja). Standardno su vrata opremljena sa hidrauličnim zatvaračem za sigurno zatvaranje vrata,aluminijskom kvakom i bravom za zaključavanje iznutra i izvana. Kod izvedbe vrata u vratima donji prag je visine 90 mm.
Izvedba vrata pored vrata
Okvir vrata je izrađen od čeličnih plastificiranih profila a ispuna se sastoji od izoliranih panela debljine 40mm.
Otvaranje krila je prema unutra ili prema van, po želji, lijevo ili desno.
Standardno su vrata opremljena sa aluminijskom kvakom i bravom za zaključavanje iznutra i izvana.
Zaključavanje vrata
Kod ručno upravljanih vrata postoje dva mehanizma zaključavanja. Sustav zaključavanja pomoću zasuna koji se koristi kod garažakoje imaju dodatni ulaz i sustav zaključavanja pomoću vanjske brave kod prostora koji nemaju dodatni ulaz.
slika desno: sustav za mehaničko zaključavanje pomoću zasuna iznutra, slika krajnje desno: sustav za mehaničko zaključavanje pomoću brave iznutra
Kod vrata sa elektro pogonom funkciju zaključavanja vrata obavlja el.motor uz mogućnost dodatnog zaključavanja pomoću zasuna (samo kod prostora gdje postoji dodatni ulaz).
U slučaju nestanka el.energije sustavom deblokiranja moguće je deblokirati vrata te ih ručno upravljati dok el.motor nije u funkciji.
Pogon pomoću elektromotora
Industrijski elektromotor
direktno spojen na osovinu s oprugama
-dvije brzine zatvaranja
-zaštita od prinječenja u slučaju nailaska na prepreku
-upravljanje preko tipkala
-mogućnost deblokiranja u slučaju nestanka
el.energije izvana ili iznutra
-daljinsko upravljanje i fotoćelije (ao opcija)
Izbor elektromotora za garažna vrata:
Tip elektromotora | Maksimalni zakretni moment | Maksimalna površina vrata |
BFT ARGO | 55 Nm | 20 m2 |
BFT ARGO G | 80 Nm | 35 m2 |